طالبان ۱۶ نفر را در ولایت هلمند شلاق زدند

مسئولان محلی طالبان از شلاق زدن ۱۶ نفر در ولایت هلمند خبر داده اند.

مسئولان محلی طالبان گفته اند که «امروز پنج شنبه ۱۳ دلو» ۱۶ نفر را در ولسوالی گرشک ولایت هلمند شلاق زده اند.

مولوی محمد قاسم ریاض می‌گوید این افراد به اتهام‌های دزدی، روابط نامشروع و تخطی اجتماعی دستگیر و از سوی محکمه طالبان محکوم به شلاق شده بودند.

معاون ریاست اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت هلمند می‌گوید این افراد از سوی دادگاه به ۳۰ تا ۳۹ ضربه شلاق محکوم شده بودند که امروز در ملأ عام مجازات آنان اجرا گردید.

طالبان بعد از به قدرت رسیدن حکم شلاق را در ولایات مختلف اجرا کرده اند که واکنش‌های شدید جامعه جهانی را نیز به همراه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سازمان توسعه حقوق بشر افغانستان (AODHR)

    از آغاز تأسیس خود در سال 2001 همواره در راستای آگاهی‌دهی، دفاع از ارزش‌های انسانی و تقویت عدالت اجتماعی گام برداشته و اداره این خبرگزاری را نیز به‌منظور اطلاع‌رسانی آزاد و آگاهانه در زمینه حقوق بشر و مسائل اجتماعی بر عهده دارد.
    خبرگزاری صدای مردم افغانستان، توسط سازمان توسعه حقوق بشر افغانستان (AODHR) اداره و حمایت می‌شود. AODHR یک نهاد مستقل، غیردولتی و غیرسیاسی جامعه مدنی است که با هدف ترویج، حمایت و توسعه حقوق بشر در افغانستان فعالیت می‌نماید. این سازمان از آغاز تأسیس خود همواره در راستای آگاهی‌دهی، دفاع از ارزش‌های انسانی و تقویت عدالت اجتماعی گام برداشته و اداره این خبرگزاری را نیز به‌منظور اطلاع‌رسانی آزاد و آگاهانه در زمینه حقوق بشر و مسائل اجتماعی بر عهده دارد.
    2025 © حق کاپی برای نهاد توسعه حقوق بشر افغانسان محفوظ است
    خبرها درباره ما تماس باما سیاست حفظ حریم خصوصی